keskiviikko 14. elokuuta 2013

1000 klikkauksen raja rikki tänään - lukijoita 10:stä eri maasta




Tervetuloa uudet lukijat! 
Että pääsisit kärryille, lue ensin tarinani

Kirjoitan uusia tapoja selvitä (kun kaikki näyttää menevän
päinvastaiseen) joka päivä, mutta varaan
oikeuden levätä ja toipua solumyrkyistä tiettyinä viikkoina,
jolloin juttuja tippuu ehkä vain joka toinen tai kolmas päivä.

Nyt kuitenkin vielä ”väliviikot” eli taotaan rautaa -
se on vasta kuumenemassa. 

Tuhannen klikkauksen raja meni rikki jo ensimmäisellä viikolla!

Ajattelin, että olen tyytyväinen jos äitini jaksaa lukea
näitä mun höpinöitä. Siinä vaiheessa kun hän lopettaisi lukemisen,
lopetan kirjoittamisen. 

Nyt kuitenkin näyttää siltä, että jutut kiinnostaa ja se tekee mut tosi iloiseksi! 

Revitään hei nyt kaikki ilo irti tästä 
että saan olla sairaslomalla ja kirjoitella sydämeni kyllyydestä!

Blogiani on seurattu tai seurataan nyt 10:ssä eri maassa.

Tervetuloa kaikki lukijat Suomesta, Ruotsista, Yhdysvalloista, Itävallasta, Virosta,
Espanjasta, Britanniasta, Arabiemiirikunnista, Saksasta ja Italiasta!

Nähdään taas!



-Smoothielli-



7 kommenttia:

  1. Voimia ja jaksamista Sinulle ja perheellesi! Olet rohkeasti liikkeellä tarinasi kertoen, ajatuksiesi jakamisesta on paljon apua itsellesi ja muillekin.

    Koska olet kiinnostunut myös ruokavaliosta, suosittelen katsomaan William Lin TEDTalkin (Can we eat to starve cancer/antiangiogenic foods). Toki leukemia on hyvin erilainen kuin muut syövät, enkä tiedä päteekö edes tapaukseesi, mutta ehkä joku lukijasi kiinnostuu asiasta. Koko ruokalista on osoitteessa http://www.eattodefeat.org/foodlist.

    Lämpimin terveisin, pikkuserkkusi Tallinnasta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Teija,
      niin minustakin tuntuu!
      Kaunista syksyä sinulle, vilkaisenpas listaa!

      Poista
  2. Löysin blogisi yhteisen tuttavan kautta. Akuutti leukemia kuulostaa sanana juuri niin pelottavalta kuin sanoit, mutta onneksi se on vain sana :) Hurjan paljon voimia sinulle ja perheellesi ja toivottavasti voitat taistelusi!

    t. Henna

    P.S Tulit heti mieleen tästä Jonna Tervomaan laulusta

    Olen käynyt joessa kylpemässä
    oranssissa teltassa lempimässä
    tiedän miten vislataan
    näin elävän Kekkosen

    Tarkoitus on elää ja kerran kuolla
    henkeen kaikki vetää ja sormet nuolla
    tehdä jotain hyvää kun voi
    oi, sehän menee kiertoon

    Kuka riemun löytää, sen pitäköön
    lipun salkoon nyt heti vetäköön
    kumpi voittaa
    historia vai tulevaisuus

    kertosäe:
    Uusi ja uljas on aamu kun
    parvekkeelta katselen
    uudestisyntynyt maisema
    sinne pian mä astelen

    Minä toivon rumpujen pärinää
    ikinälkäistä elämää
    ja toivon koskien kohinaa
    koko pitkää sinfoniaa

    Kaupungissa käynyt oon eksymässä
    muodon vuoksi anteeksi pyytämässä
    ihastunut ihmiseen
    ja nukahtanut viereen

    Kuka riemun löytää, sen pitäköön
    lipun salkoon nyt heti vetäköön
    eläköön ei historia
    vaan tulevaisuus

    kertosäe

    Minä toivon selkäni värinää
    toivon rakkautta repivää
    minä toivon kaaosta, kapinaa
    ensiaskelten vapinaa

    Minä toivon huomisen tulevan
    toivon soihtujen korkeina palavan
    toivon taivaan täydeltä satavan
    koko pitkää sinfoniaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Kuka riemun löytää, sen pitäköön
      lipun salkoon nyt heti vetäköön
      eläköön ei historia
      vaan tulevaisuus"


      "Minä toivon huomisen tulevan
      toivon soihtujen korkeina palavan
      toivon taivaan täydeltä satavan
      koko pitkää sinfoniaa"

      Ihana!

      Ruotsissa asuessani oon ihan tippunut Suomen
      soittolistoilta, joten tätäkään en ollut ennen
      kuullut.

      Kiitos paljon kun halusit jakaa,
      mua koskettaa erityisesti kaikki laulut
      ja niillä on ihan oma paikka mun sielun sopukoissa.
      Mä oon jotenkin ihan otettu, että ajattelit laulua
      kun ajattelit mua.

      Kiitos.

      Täältä voit kuunnella Jonna Tervomaan "Minä toivon"
      http://www.youtube.com/watch?v=NU0gVUVI6v0

      Poista
  3. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  4. joka kerta, kun kuulen radiosta tuon laulun, tulen hyvälle tuulelle ajatellessani sinua ja sinun toiveikkuuttasi. ja tuleehan se kyynelkin silmäkulmaan <3

    anneli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa Anneli!
      Että siis ajattelet mua...
      ...ja että saan sinut hyvälle tuulelle.
      Kaikkea parasta syksyysi.

      Poista

Kiitos siitä että halusit jättää jälkesi tai
sanoa pienen sanasen,
kaikki ne huomioidaan ja arvostaen vastaan otetaan.